Jeg modtager ikke mails og sms'er,
hvad gør jeg?
Hvis du oplever ikke at modtage mails og sms'er med informationer fra os, kan det skyldes at din profil skal opdateres med korrekte kontaktoplysinger.
Får du ny adresse, telefonnummer eller e-mail, så kan du ændre dette under "min profil". Husk at trykke på "opdater profil" til sidst for at gemme de nye oplysninger.
Al kommunikation fra svømmeklubben foregår via e-mail og SMS. Derfor er det vigtigt at dine oplysninger er korrekte og opdaterede. Skulle det for eksempelvis ske, at svømmeundervisningen aflyses, så bliver det også sendt på SMS.
Du kan altid finde tidligere tilsendte mails vedrørende dit hold under din profil på klubmodul. Under din profil i højre side vil du ved at klikke på kreditkort-ikonet blive ført til siden for "mine tilmeldinger". Her kan du se alle de hold, som profilen har været tilmeldt. Nederst kan du klikke på et link, som fører dig til bl.a. e-mails tilsendt disse hold.